Saturday 12 November 2016

Tempat Penginapan Di Perak

Tempat penginapan di Perak

Teluk Batik Resort 3 bintang

Persiaran Teluk Batik, 32200 Lumut, Malaysia 

Kemudahan paling popular

Bilik keluarga
WiFi percuma
Parking percuma
Dikelilingi oleh kehijauan yang subur, Teluk Batik Resort terletak hanya 5 minit berjalan kaki dari Pantai Teluk Batik. Ia menyediakan tempat letak kereta percuma dan menawarkan akses Wifi percuma di kawasan awam.
Bilik-bilik yang berhawa dingin menawarkan balkoni peribadi dan dilengkapi dengan cerek elektrik dan peti sejuk. Bilik-bilik ini dilengkapi dengan bilik mandi bersambung yang menawarkan kemudahan pancuran mandian air panas dan sejuk.
Di Teluk Batik Resort, tetamu boleh berseronok berenang di kolam renang luaran atau bersenam di pusat kecergasan. Simpanan bagasi disediakan. Lif disediakan untuk kemudahan para tetamu.
Makanan yang lazat boleh dinikmati di Restoran Dayang, yang menyajikan masakan tempatan dan antarabangsa serta hidangan makanan laut.
Teluk Batik Resort berjarak hanya 10 minit perjalanan dengan bot untuk ke Pulau Pangkor yang terkenal dan Memorial Pangkalan Tentera Laut. Lapangan Terbang Antarabangsa Ipoh berjarak kira-kira 90 minit pemanduan dari resort ini.
Kami bertutur bahasa anda!
Teluk Batik Resort telah menerima tetamu Booking.com sejak 1 Nov 2013.
Bilik di Hotel: 40 

Bukit Merah Laketown Resort 4 bintang

Jalan Bukit Merah Semanggol , 34400 Simpang Ampat Semanggol, Malaysia  
Bukit Merah Laketown Resort adalah di dalam kompleks eko-pelancongan yang mempunyai taman air, taman eko dan kemudahan pemulihan orang utan. Resort ini menyediakan tempat letak kenderaan percuma dan Wi-Fi di tempat awam.
Bilik-bilik yang berhawa dingin di Bukit Merah Lake Resort adalah dilengkapi dengan TV bersatelit, peti sejuk dan pembuat teh/kopi. Kemudahan pancuran mandian terletak di bilik mandi en suite.
Berinteraksilah dengan haiwan di Ecopark atau nikmati hari yang menggembirakan di Laketown Waterpark, yang memiliki kolam renang berombak dan gelongsor air. Pilihan rekreasi yang lain termasuk urutan di spa atau bersenam di gimnasium.
Ripples Hawkers Centre menyediakan beberapa pilihan tempat makan. Hidangan tempatan dan antarabangsa dihidangkan di Café Le Lac, dengan pemandangan tasik seluas 7,000 ekar.
Bukit Merah Laketown Resort terletak 10 minit memandu dari Taman Seri Semanggol dan 30 minit memandu dari Taiping. Ia adalah 45 minit memandu dari Bukit Mertajam dan 1-jam memandu dari Bandar Ipoh.
Penginapan ini juga dinilai baik di Simpang Ampat Semanggol! Tetamu mendapat lebih nilai untuk wang mereka jika dibandingkan dengan penginapan lain di bandar ini. 


Pangkor Sandy Beach Resort 3 bintang

Lot 30, 32300 Pasir Bogak, 32300 Pangkor, Malaysia

Kemudahan paling popular

Kolam renang luaran
WiFi percuma
Penyaman udara
Restoran
Bilik bebas rokok
Pangkor Sandy Beach Resort terletak di Pasir Bogak, Perak. Resort ini mempunyai tempat letak kenderaan percuma, kolam renang luaran dan bilik-bilik dengan TV skrin rata. Wifi percuma disediakan di pusat perniagaan.
Bilik-bilik yang berhawa dingin di resort ini dilimpahi dengan cahaya semulajadi. Setiap bilik mempunyai ruang tempat duduk dan bilik mandi dengan kemudahan pancuran mandian air panas.
Sandy Pangkor Beach Resort menyediakan sukan air dan kemudahan barbeku di tempat. Para tetamu juga boleh mengatur lawatan memancing, snorkeling dan menyelam.
Masakan barat dan tempatan disajikan di Restoran Sandy Spoon. Pilihan untuk menjamu selera yang lain termasuk makan malam di bawah sinaran cahaya lilin dan makan malam di pantai.
Beach Resort Sandy Pangkor berjarak 30 minit perjalanan dengan feri dari Lumut dan 35 minit penerbangan dari Kuala Lumpur.
Penginapan ini juga dinilai baik di Pangkor! Tetamu mendapat lebih nilai untuk wang mereka jika dibandingkan dengan penginapan lain di bandar ini.


Pangkor Homestay Apartment - 3 Rooms

Posted by Uncle Ho on 21-Apr 2014
11522 views
Icon for rent
20140420 140616 view
20140419 191920 tiny thumb20140419 193153 tiny thumb20140420 140616 tiny thumb20140420 101926 tiny thumb

Description

For booking please contact Uncle Ho.
Facilities:
- 3 bedrooms
- 2 bathrooms
- 1 living room
- Air cond
- TV
- Fridge
- Kitchen (cooking not allowed)
Condo facilities:
- Swimming pool
Located nearby:
- 3 minutes walking distance to Pasir Bogak Beach
- 7 km from Pangkor Island's jetty
- Located near to water sports area
- 1 minute walking distance to pangkor seafood restaurants, shops and convenience store
- Pick up and drop off taxi service station


No comments:

Post a Comment